فن فیک های سوپرجونیور

فن فیک های سوپرجونیور

Keep calm and love Super Junior
فن فیک های سوپرجونیور

فن فیک های سوپرجونیور

Keep calm and love Super Junior

Point of no return2/ EP1

سلام یاران!!

خوب هستیــــد عایــا؟!

بله.. همونطور که مشاهده مکنید، دارم فصل دوم این فیک رو می نویسم، باشد که رستگار شویم

و در مورد روزهای آپــم!! این دیگه قطعیه بخدا!! هر هفته جمعه ها جاده عشق رو آپ میکنم..ولی واسه این فیک باید حس و حالش باشه. چون این فیک خیلی خیلی برام خاصه و با احساسم مینویسمش. هر وقت، مثل الان، بتونم تمومش کنم، براتون پارت پارت آپ میکنم. ولی فکر کنم اینو سریع تر از جاده عشق بنویسم! چون خیلی تو حال و هواشم و از اون طرف نمیخوام رشته داستان از دستم خارج بشه.

زشت هم خودتونید!! کاور به این خوبی:|..عاقا من که از اولش گفتم هنر ندارم!

فعلا پارت اول رو دانلود کنین. فکر کنم ارزش خوندن داشته باشه این فیک!

فصل اولش که تموم شده.. به صورت کامل و پی دی اف براتون آپ میکنــم برای اونایــی که هنوز نخوندن!

عامار خواننده های این فیک باز هم بالاتر رفت و از این بابت خیلــــــی خوشحالم^___^ مرسی بچه ها که میخونین! کلی روحیه میگیرم. تا الان فکر کنم پارت عاخر رو 24 نفر دانلود کردن! باشــد که فصل دومش بیشتر خواننده داشته باشه.. این فیکو از دست ندین!

 

   

دانلود فصل اول

   

فصل دومش رو هم باز میذارم برای دانلود که بغهمم چند نفر دنبال میکنن!! ولی باز اگر کسی متنشو خواست، بگه متنش رو هم عاپ میکنم براش

  

نام فیک: point of no return(season2)

ژانر: عاشقانه، غمگین

کاپل ها: سکرت میباشد!!

   

دانلود قسمت اول فصل دوم

 

بله.. امیدوارم بخونین و لذت ببرین^____^

این فیک خیلـــی طولانی میشــه احتمالا!! کاپل هاش تا حدودی زیادن! ولی نمیگم که کاپل هاش کین! خودتون بکشفین! ولی راهنمایی میکنم؛ اونهه شیپرا بخوننش این فیکو! انجل ها هم فعلا خودکشی نکنن!

الــفــــ باشیـــد!!

+ رمز: KK(با حروف بازرگ!!).. کف کردم انقدر اینو گفتم!

نظرات 7 + ارسال نظر
المیرا10 جمعه 6 فروردین 1395 ساعت 17:49

سلام میشه توی هرپستی بنویسین کاپلای فیکا چین؟
مرسی
من برم بخونم

عزیزم کاپل ها سکرته.. نوشته بودم تو این پست
ولی تو فصل قبلی کاپل وونکیوتوک بود
اونجا هم گفته بودم که تو فصل دوم اونهه صد در صد هست
دیگه سکرته باقیش

پریسا دوشنبه 24 اسفند 1394 ساعت 11:07 http://village-story.mihanblog.com/

جججججججججججججججججیییییییییییییییییققققققققققق



عرررررررررررررررر....نه نمیخوامممم.....شیرووووووووووو
چرا؟؟؟؟؟
خیلی عالی بود.....
داشتم فیلم میدیدم......
توکی تو حرف نداری.....

ک ک ک
چی رو؟!
ک ک ک چی چرا؟
مرسی عزیزم^_____^
خیلیییییی خیلیییییی مرسی!
انقد ذوق کردم دیدم اومدی! خیلی خوشحال شدم^___^ دلمم واست تنگ شده بود!
لطف داری جانا

ترنم جمعه 21 اسفند 1394 ساعت 11:02

عاره دگ انجلم :|
نگو ک نمدونسی...
خا ایونهه ک خعلی دوسد دارم... ولی هاعه هیوک بیشدر :| چون ک ب هیکل دونگهه اصن نمیه :/ هیوک هیکلش ظریف تره
کاپل مورد علاقم کیوتوکه :|
البت توکهه ام دوسد دارم...
کیومینم خوبه...
عاما وونکیو رو اصن نمیگنجم : |
توکهه نیس ؟؟ پس چیه؟؟؟ :| هاعه توکه ؟
زودی بنویس دگ :((((

نه نمیدونستم!
قبول دارم حرفت رو ولی من در کل هیوک رو منلی تر می بینم واسه همین اونهه رو بیشتر دوست دارم!
یس! کیوتوک ایز لاب^_____^
توکهه هم خیلی خوبه!
وونکیو:/// اصا گنجایش نمیکنم انصافا!! نه اینکه بدم بیادا، ولی جفتشون خیلی مردن:/// البته وونکیو تا به حال چند بار بهم وحی شده تو خواب! ولی هنوز هم هضمشون نمیکنم
به زودی میفهمید^_^
چشم! امشب دارم همت میکنم تا صبح جاده عشق رو عاپ کنم! یکشنبه هم به امید خدا پارت جدید این فیک رو می آپم! عامار دانلودش کم بود روحیه نداشتم:(((..اما الان قابل قبوله!

ترنم پنج‌شنبه 20 اسفند 1394 ساعت 23:31

بایدم از من خوشت بیاد همزاد جان : |
بس ک انجل پرفکتی ام...
کاپلش توکهه ام داره عره؟؟؟؟ •_• آی لاو توکهه :|
ایطور ک معلومه دازتان تازه شروع شدع •-•
انقده کنجکاوم ^_____^
یکی تو این فیکه رو آپ نمکنی ...
یکی نانا او یک گربه بودو :|
گرفتاری شدم من -_-
ب جون تو اگ من نویسنده بودم روزی سه بار برا ملت آپ میکردم بخونن فیض ببرن :|
شخصیت کیو چ مهربون میزنه :| ی شخصیتیه... نمدونم همه فیکایی ک خوندم کیو توش بیشور بود :/ ایجا حس میکنم مودبه

وااایی انجلی؟! خدایا احساس میکنم نیمه گمشده مو یافت کردم^___^
حالا شیپر کدوم کاپل هستی؟! کنجکاوم بدونم!
اونهه شیپر که هستی، نه؟!
عاره داره! البته اسمش فرق میکنه. ینی توکهه نیست:/
دقیقا همینطوره! همونطور که گفتم فصل اول فقط یه مقدمه بود. داستان اصلی اینجاست!
ک ک ک خودمم کنجکاوم!
نانا که یه کاری کرد من هر روز دونه دونه موهامو میکنم:/ اصا خود زنی میکنم://
والا ما میخوایم ولی نمیشه..میدونی، نمیشه=__________=
شخصیت کیو اینجا واسه خودم رمز آلوده.. حالا جلوتر که بریم بیشتر میشناسیش و پی می بری که در این فیک هم به نوبه ی خودش بیشوعوره=___=

mohadese9/2 پنج‌شنبه 20 اسفند 1394 ساعت 20:25

تازه با شناختی که من از تو دارم ده سال بعد آپ میکنی اونییییییییییییییییی جووووووووووووووووووووووووووووووون،دلم برات تنگ میشه

ک ک ک
نه ایشالا زود عاپ میکنم که تموم شه برم سراغ سوژه های بعد
یسسسس

mohadese9/2 پنج‌شنبه 20 اسفند 1394 ساعت 20:22

لایک اونی عالی.بیستو دو بود،آفرین برتو باد،فقط ترو خدا آپ کن زود به زود

خواهش میکنم^____^
مرسی
چشم

ترنم پنج‌شنبه 20 اسفند 1394 ساعت 18:43

اااا من قسمت بعدی میخوام خووووو....
مییییخوام.... مییییخوام :| دهه
گفدم میخوام :|
شمام اگ دعوام کنى مژکلی نداره همه نویسنده ها ازم متنفرن :|
چون ک خیلی ی دندم :|
عاخا قسمت بعدی کیه؟؟؟ مییییخوام •-•

می نویسم!
دارم مینویسم!
اصلا وقت نوشتن ندارم( خونه تکونی و اینا)
ولی یه خط یه خط دارم مینویسم.
ولی هر چی می نویسم به دلم نمی شینه. واسه همین معطلم..میدونی؟!
چشم چشم می نویسم زود^____^
خوب لابد من استثنام. چون من دوستت دارم^___^
قسمت بعدی.. یک شنبه خوبه؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد