فن فیک های سوپرجونیور

فن فیک های سوپرجونیور

Keep calm and love Super Junior
فن فیک های سوپرجونیور

فن فیک های سوپرجونیور

Keep calm and love Super Junior

SuJu Fact - 2

سلام


یک عدد جینگول ناراحت اومده ...


می دونین چیه؟


من دیشب ته پستم، یه چرت و پرتایی گفتم ... به دل نگیرین فقط همون نکتۀ شیپ نکردن مهم بود ... گوساله هم عممه :| غلط کرد هر کی گفت چانی گوساله ست ...

امروز بس که گریه کردم، سرم داره می ترکه! هیچی از درسام نفهمیدم و تازه تو کل مدرسه هم سوژه شدم :| فن گرلی که دفترش پاره شد، چشماش خیس شد و شرفش جلو معلم رفت! شیپ نکنین که حرص نخورین :| من شیپ نکرده این طورم، دیگه وای به حال شیپرا!


حالا بی خیال این حرفا ...

واسه کی مهمه جینگول چقد داغونه؟!


برید ادامه که فکت داریم باز

این دفعه با عکس!


 

 


دونگهه: گفته آغ//و..ش شیوونو خیلی دوست داره چون جثه ش از خودش بزرگ تره



لیتوک: تو دوران کارآموزی که دونگهه هنوز محصل بوده، لیتوک بعد از مدرسه می رفته دنبالش  (دل و دماغ ابراز احساسات ندارم. خودتون هر چی می خواین برداشت کنین فقط تو رو خدا توکهه توکهه راه نندازین.)



سونگمین: کیوهیون میگه اکثر دوستای سونگمین خانومن و اون می تونه در عرض 20 دقیقه با یه خانوم ارتباط برقرار کنه (می دونم اینو تو سری قبلم گفته بودم ولی تو اون سری دو بار سونگمینو نوشته بودم. الان فکر کردین مخ من، کامپیوتره؟! باو منم یه فیش مغزم مث دونگهه. مگه چه قدر فکت تو ذهنم دارم؟ باید یه چیزیم واسه سریای بعد بمونه یا نه؟ خدا رو خوش میاد من با این حال خرابم این موضوعو توضیح بدم :| ؟)



اینهیوک: بار اول که تست کمپانی رو داده، رد شده و سال بعد دوباره اومده آزمون داده و قبول شده (لحنمم خسته ست لعنتی! مختصر و مفید گفتم دیه)



یسونگ: خوابش خیلی سبکه. همیشه مجبور میشه وسط خواب پاشه آلارم گوشی شیندونگ و کیوهیونو خفه کنه چون حتی صدا از اتاقای اونوری هم خوابشو بهم می زنه. (در عجبم که چه طو رخود شیندونگ و کیوهیون بیدار نمیشن!)



ریووک: گفته هیچ وقت دوست//دختر نداشته!



کانگین: وقتی اینهیوکو واسه سربازی بدرقه می کرد، ب..غ/لش کرد و با هم گریه کردن!



شیوون: یه بار تو ت..وی..یترش یه عکس از حمایت از همج..ن//سگ/راها آپ کرده بود که کلی داستان شد :|



کیوهیون: سونگمین که خواست وسایلشو جمع کنه از خوابگاه، کیوهیون نذاشته و نصف وسایل مینی هنوز تو خوابگاهن (کسی تو نظرات اسم کیومین آورد با نکیر و منکر طرفه ها! من فعلا یه مدت رو این ک..اپ/ل بازیا حساسیت پیدا کردم! بذارین آروم شم، بعد هر چی خواستین بگین)



ژومی: تابستون امسال، بازم الفای کره ای رو مار گزید، حمله کردن به پیج اینس/تای ژومی که "تو حق نداری با سوجوها سلفی بگیری" و "تو از ما نیستی" و این حرفا ... بچم بدبخت هیچی نگفت ... این اولین بارشون نبود و آخرین بارشونم نخواهد بود ... البته یه چیزی بگم؟ فکر کنم تاثیرات شکایتای چینی های مختلف عضو اس امه که یهو جوگیر میشن اینا!



هنری: به سانی از SNSD خیلی نزدیکه - دوستن با هم به خصوص قدیما خیلی (نزدیکی از نوع هنری که می دونین ینی چی؟! ینی هر جا با هم باشن، فقط آزار میده طرفو!)



هیچول: عاشق کارتون Frozen بوده و یه مدت همۀ وسایلش عکسای این کارتونو داشتن ولی بعد از این که تو یه موزیکال نقش یکیشونو (فکر کنم آنا) بازی کرد، گفت ازشون خسته شده :|



شیندونگ: تو اولین دیدارش با لیتوک، یه دلخوری بینشون پیش اومده چون لیتوک بهش گفت که "تو چه طور با این ظاهر فکر می کنی بتونی هنرمند بشی؟" ولی بعدا با هم خوب شدن



نظراتم بخوره تو سرم :| التماس که نمی تونم بکنم ... خسته این؟ خب نظر نذارین ... جالب اینه که واسه خوندنش خسته نیستین ...


فقط امیدوارم لذت برده باشین 


التماس دعا


سارشفزین!



نظرات 6 + ارسال نظر
ئه وین یکشنبه 13 تیر 1395 ساعت 01:43 http://evin1374.mihanblog.com/

لایک داشت

پریسا شنبه 9 آبان 1394 ساعت 09:27 http://village-story.mihanblog.com/

عررررررررررررررررررررررررررر....
پنج شنبه واسه این پست کلی نوشتم ولی وسطاش لب تاب خاموش شدو شارژرش هم نبود.....
عررررررررررررررررررر....
خیلی باحال نوشته بودم ولی الان یادم نیست....

عاخی :(
عادم حرصش درمیاد عررررر
حیف شد می دونم کامنتات همیشه باحالن
اشکال نداره حرص نخور
ممنونم ^_^

azarakhsh پنج‌شنبه 7 آبان 1394 ساعت 00:47

سلام ....
گفتم یکم راجبه پست قبلیت بگم ......
اما از اون جایی که اعصاب نو اعصاب ....
خوب من شجاعم و نترسیدم ....اما الان وقتش نیست .....بعدا سر این شیپرا مفصل بحس می کنم.....خوب
.
.
.
اول عکس دونگهه که دیدم مثل این ننه ها هست قربون صدقه ی بچه شون میرن ......
اقا منو میگی.....همین طور می گفتم ماشاالله ......رو تخته هم زدم چشم نخوره ......
اصلا استایلش من فنا خودش کرد
لیتوک وظیفه اشه که این کارا رو کنه نا سلامتی مادرشونه........
اما جدا از شوخی لیتوک خیلی بیشتر از یه لیدر .......
اصلا فرشته در عین شیطان بودنه.....اصلا کاراش باهم جور در نمی یان ........
درکل بچه خوبیه.....
مینی که قبلا بحس کرده بودیم
غلط کرده کسی هیوکی رو رد کنه ......با استعدادتر از اون مگه اس ام سراغ داره......البته اینو می دونستم ....اما هر بار می خونم اعصابم خط خطی میشه ........
کلا یسونگ اعصاب مصاب یوخت .....
کیوهیون و شیندونگ اگه جفتشون بمب اتم هم بزنی بیدار نمی شن........
ریووک....
احتمالا چون خیلی زشته وخالی از استعداده .....
راستی صداشم که خیلی گوش خراشه .....برا همین کسی باش دوست نمیشه
خو منم جای کانگین بودم کریه می کردم ...................اخه دلم گرفت اینو گفتی.......
شیوون امد منطقی بازی دربیاره .....چزوندنش.....
اخه دویلک .....حتما خیلی از رفتن مینی ناراحت شد .....................حتما که نباید جریان کاپلی بشه نمی تونه ادم دوستش رو دوست داشته باشه ...
جواب بله هست ....
اما نه زمانی که اون شخص کیو و طرف مقابل مینی باشه......
حالا حقیقت هر چی باشه ......ما نمی گذریم
دیواری کوتاه تر از زومی نیست.........بیچاره حرفی هم نمیزنه .........عجب ادمایی هستن ........زومی بین چه جور ادامایی هست
راجبه هنری هم که .......حرفی نمی مونه بیچاره سانی.........ازش بدم نمیومد و خوشم هم نمیومد...اما حالا دلم به حالش می سوزه.....
کلا هیچول همین طوره یه مدت به چیزی سفت میچسبه.......بعد یهویی ولش می کنه......کلا تنوع تلبه.......باید کشفش کنی .........منم کارتونه رو می دوستم.....یه نقطه ی اشتراک بین من و هیچول....
از جریان لیتوک و شیندونگ خبر داشتم......اما بین برادر ها و رفیق ها این مساعل هیچی نیست ......هیونگ ها باید بخشنده باشن
وای چقدر حرفیدم.......
یکم شما بحرفید

یه کم من بحرفم؟ اولین حرفم اینه که پارت سۀ ذیز گایزو بخون ^_^
و در ادامه ...
در کل این کی-پاپیا همشون با استعدادای اینهیوک مشکل دارن :| تو همین چارت آخر، کای اول شده بود و اینهیوک شیشم ... خو لعنتی بخوای سر سابقه هم حساب کنی جور درنمیاد :| واقعا نمی دونم مشکلشون با اینهیوک چیه ... البته هیوکی تقصیر خودشم هست ... خو لیدر رق//ص باس س//ک//سی بازی درآره .. بچم فقط میمون بازی درمیاره خخخخ
اتفاقا یسونگ خیلیم عادم آروم و معمولا خونسردیه ولی رو خوابش حساسه عزیزم، حساس! خو اگه تو هم فقط روزی چار ساعت بخوابی و بیست ساعت دیگه رو یا با دونگهه کنار رودخونه قدم بزنی یا با چانیول بیلیارد بازی کنی یا با با هر دوشون بری بسکتبال (جونگجینم تو تموم موارد پایه ست البته)، رو خوابت حساس می شدی! انواع و اقسام عاپای این/ستا هم فراموش نشه!
کلا سر هم رفته، سوجوها ارتباط با ج//نس مخالفشون صفره ... ووکی هم همین طوره ... مینی هم جهش ژنتیکیه قطعا :|
گفتی برادرا ... یاد برادرای دینی افتادم خخخ
مرسی
بحث ک/اپلا رم هر وخ خواسی در خدمتم ...

Teuksa سه‌شنبه 5 آبان 1394 ساعت 19:42 http://suju-fanfic1.blogsky.com

الان متوجه شدم که چقد غلط املایی و از این صوبتام داشتم:|
یه کلمه حرف بزنی، مردی!
آندرستود یا من آندرستندت کنم؟!( دیالوگ حدیث بود^_^)

عصن من چیزی گفتم :| ؟
عجباااااااا
ریلکس بیبی!
پست دیشبمم یه نیگا بنداز :|

Teuksa سه‌شنبه 5 آبان 1394 ساعت 19:39 http://suju-fanfic1.blogsky.com

من گفتم موزیک ویدیو؟!
اوف چه خنگ شدم جدیدا!
داشتم نظرو باز بینی میکردم یهو فهمیدم چی گقفتم:|
تو هم به روم نیاز حالا!

خو به روت نیاوردم دیه :|
تو بعد از این که فرستادیش، بازبینیش می کنی خخخ؟
میگما درسا ...
من یه چن وقته تو مضیقه م :|
موجودیم ته کشیده و نمی خوام ا خانوادم پول بگیرم ... خلاصه شاید عاپ ذیز گایز به تعویق افتاد ... بدون دیه ... حالا شاید فردا از یکی از رفقا قرض کردم، شارژ خریدم عاپش کردم ... یه مدتو باس این طوری بگذرونم تا قضیۀ کار و بارم مشخص شه -_-

Teuksa سه‌شنبه 5 آبان 1394 ساعت 19:36 http://suju-fanfic1.blogsky.com

واقعا جاش نیست به عنوان یه الف و یک انجل این رو بگم اما لیتوک شیک شیندونگ رو آبیاری کرد!
قدما نیز حکمتی آورده اند که آدمی را برق بگیرد اما جو نگیرد!
و این است حکایت پارک جونگسو..

اما اونطور که من شنیدم شیوون چیزی آپ کرده با عنوان چیزی به نام هم//جن//سگ//رایی وجود نداره! و بعد، اون هم شیک آبیاری شده توسط جهانیان!
البته شیوون از اینکارا زیاد میکنه..میگن هر دم از این باغ بری میرسد!
والا هر روز وونکیو لاورا رو میترکونه با آپای اینستاش..من هم که اساسا پوکرفیس..سکوت میکنم:|

هیچول در نقش آنا:|..باس برم موزیک ویدیوشو ببینم!

اصا سرویس باد دهن هرکی که برگرده بگه توکهه ایز ریل..دونگهه مال ایونهیوکه! صوبتم نباشه..حالا جدا از شوخی، همه میدونن که این دوتا عین برادر همن..دلیلش هم که معلومه...بابای دونگهه اونو به تیکی خان سپرده و لیتوک هم که اصلا به عنوان یک لیدر هیچی کم نمیذاره:|

اصا هرکی که هنری و ژومی رو از سوجو ندونه، الف نیس به خدا! خدا میدونه که اینا چطور کنار سوجو موندن و 06 ور واسش زحمت کشیدن..مگه همین اسپشال آلبوم سوجو، دویل، نبود؟! اون اس ام خر هم ما رو حرص داد هم اعضا رو..اما خوب خدا رو شکر هم اعضا همو حمایت کردن و هم ما اونا رو! بین اینا هم که اصلا نمیشه زحمات این دوتا رو نادیده گرفت..با اینکه اصلا بهشون مربوط نمیشد! باو خو انصاف داشته باشین دیه..کی میگه هیچی نگفتن؟! جفتشون از الف ها عذر خواهی هم کردن و گفتن که ما میدونیم که عضوی از سوجو نیستیم، ما رو ببخشید! عاخه مگه میشه؟!اصا من نمیدونم اینا چطوری به خودشون میگن الف:|..همینکارا رو میکنن که فن های گروپ های دیگه میگن سوجو و فندومش به درد نمیخوره!اهههههه اعصابم خورد شد

دمت گرم واسه آپ


فقط من در آخر یه شیهه ایز ریل بگم؟!..نه وللش..دونگهه واس ایونهیوکه!..البته این جور چیزا جنبه فان داره..اینه که تو هم زیاد اعصاب خودتو خورد نکن..اگه یه اینهه شیپر دوآتیشه گذرش به اینجا بیوفته..پوکرفیس، سکوت میکنم:|

الان اگه بگم کیومین ایز ریل، باهام برخورد فیزیکی میکنی یا لفظی؟!

وللش عاقو..خلاصه مرسی از آپت

مرسی :| ؟ باشه خواهش می کنم
نه عصبانیتم تموم شد هر چی می خوای بگو
دیگه کلا به یه عقیدۀ جالب رسیدم! نه عش/ق وجود داره و نه کاپ/ل!
نهایتش همینه ...
من فقط باید با خوشیاشون بخندم و با غماشون گریه کنم ...
هعععییی
عاخه خودمم همین امروز سر چیزایی که فهمیدم، عش/قمو ول کردم عرررر همش تقصیر چانبکه منم هوایی کردن :||||||

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد