فن فیک های سوپرجونیور

فن فیک های سوپرجونیور

Keep calm and love Super Junior
فن فیک های سوپرجونیور

فن فیک های سوپرجونیور

Keep calm and love Super Junior

SuJu Fact - 3

سلام


هالووین دیشبتون مبارک ^_^ خخخ


پسرامونو دیدین تو هالووین؟ وووششش یکی از یکی بهتر! ولی تیکی محشر شده بود جدا!


می دونین چیه؟

من هر وخ حوصلم سر میره، فکت میارم خخخ


این دفعه بی عکس البته :|


بفرمایین ادامه



 

 


دونگهه: یه بار ازش پرسیدن خوشمزه ترین غذا برات چیه. گفته ل///بای اینهیوک وقتی تازه از خواب بیدار میشه (عاغا حس می کنم اینو قبلا گفتم. چک کردم، تو سریای قبلی نبود ... اما هنوز از خودم مطمئن نیستم. گفتم؟ نگفتم؟)


لیتوک: گفته مثل دوست//دختری که منتظر دوست//پسر سربازشه، منتظر دونسنگامم که برگردن (عرررر فدای تو و دونسنگات عزیییی//زممم)


سونگمین: تنبل ترین عضو گروهه! (حتما خیلیاتون می دونین ولی باس می گفتم وگر نه تو دلم می موند :| !)


کیوهیون: همین چند روز پیش تو یه برنامه ازش پرسیدن: "یعنی تو واقعا دوست\\دختری مخفی که باش ق\رار بذاری نداری؟" اونم گفته: "معلومه که دارم! الف!" (ووووشششش! الف فدای تو عش\\قممم *____* !)


اینهیوک: یه بار کیوهه یه شیطنتی تو خوابگاه کرده بودن، تیکی فکر می کرده کار هیوکه. اومده کلی سرزنش و دعواش کرده، این بدبختم سرشو انداخته پایین و هیچی نگفته (خددداااا جینگول فداش!)


یسونگ: میگه ترس از ارتفاعش جدیه! (ریممبر سوشو7 این جپن! اوه!)


شیندونگ: تو دورهء نوجوونی تو مسابقات طنز و سرگرمی مقام آورده (اوخی چقده بهش میاد)


هیچول: میگه سر این که ریشاش درنمیان، به شیوون حسودیش میشه (چه بهتر! اصنم بت نمیاد :| فقط به شیوونیم میاد ^_^ !)


هنری: یه بار از طرفداراش به خاطر این که تو فن آرتا چشماشو درشت می کشن، تشکر کرده! (عررر بچم عارزو به دله!)


ریووک: به دی.او.، سوهو و چن از اکسو خیلی نزدیکه (در بارهء دی.او. و ریووک من شخصا مشکوکم! زیادی صمیمی ان دیگه :| البته به دی.او. شک ندارم چون جونش واسه ک\اپلش در میره ولی ووکی :| عصن من هیچی نمیگم!)


کانگین: بعد پایان فیلمبرداری شیوون، رفته پیشش و باهاشون جشن گرفتن و غذا خوردن (اووخیی چه بابای مهربونی خدا!! - غذاها رو فکر کنم طرفدارا هدیه داده بودن)


ژومی: شعر Swing رو خودش گفته (قطعا ورژن چینیشو دیه. عاغا من اینو فمیدم کف کردم! واقعا دمش گرم! بش نمیاد از این شعرا بگه! حیفم اومد بتون نگم.)


شیوون: تنها عضوی بود که بعد از پروژهء حمایتی الفای ایرانی تو این\ستا، پست گذاشت و شخصا ازمون تشکر کرد ^_^ ! گفت ممنونم از حمایتتون :))) (عررررر)





خب خب خب

اولا که اصلا از نظرات راضی نیستم

بازدیدا خوبه ها!

بازدیدا واقعا خوبه! پریروز من و توکسا دهنمون وامونده بود!

ولی نظرات اصلا خوب نیست :|

پس می خوام بگم این آخرین سری فکتاست تا وقتی که نظرات به چیزی که دلم میخواد برسه

تا نظرات این پست دو رقمی نشه، من دیگه فکت عاپ نمی کنم :|

من مخم بپکه، اون وخ شما فقط بخونید :\ ؟ ایش

خو لا اقل بگین "فکتات خیلی مسخرس  :| خودت خیلی مسخره ای :| وبتون خیلی مسخرس :|" آدم لا اقل دلش خوش میشه کسی نظر گذاشته -_-

الان رفتم تو گوگل سرچ کردم فکت سوجو که ببینم وب خودمون کجا میاد ... عصن دهنم واموند! دوتا فکتم، گزینهء اول و دوم بودن! عررررر ^______^ !

خب بسه حرافی ...

راستی دیشب قرار بود این پستو بذارم

بارون که اومد، برقا رفت :|

مرسی

سارشفزین!

نظرات 5 + ارسال نظر
soroor جمعه 30 بهمن 1394 ساعت 23:44

باور میکنی اگه بگم همیجور الله بختکی تو گوگل سرچ کردم فیک سوجو اینجا پیدات کردم؟؟؟؟؟
پناه برخدااااا...الله اکبر....من ایمان اوردم

soroor جمعه 30 بهمن 1394 ساعت 23:41

اوااااااااااااا...جینگول دخمرم تونی؟؟؟جینگول خودمونی؟؟؟عرررررررررررر...واقعن خودتی؟؟؟؟اشک جلو چشامو گرفته..عرررررررررررررر
من فیک ژوری میخوااااااااااااااااااااااااام
از کجا گیر بیارمممممممممممممممم

خخخخ بلی خودم هست مادر جان ^_^
نه جینگول خودشونم خخخخ عرررر
اشک چراااا اوااا
والله منم تا حالا ژوری درست و حسابی نخوندم
خودم یه ایده توپ واسش دارم
اول مهر خواستم شروع به نوشتنش کنم، درسا یه جورایی منصرفم کرد ...
ولی اگه یه وخ چیزی دیدم، بهت میگم
البته اگه کلا کاپل چینی دوست داری، چیزای دیگه هم می تونم معرفیت کنم ~___~

پریسا یکشنبه 10 آبان 1394 ساعت 21:04 http://village-story.mihanblog.com/

اینا ابداعات من بودن....خودمم تو اون شاه شاه شاه موندم.....
وای خدا ترکیدم از خنده باز نظرخودمو خوندم......
اصلا نمیدونم اینا رو از کجام دراوردم......
وای وای وای....ووی ووی ووی....وی وی وی....
خخخخخخخخخخخ باز شروع کردم....
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
وای دلم....دلم دلم....
حالا نیمیشه من بشم نوه ت؟؟؟؟
میشه؟؟؟؟
نمیشه؟؟؟؟
چقده این شکلکه خوشکله....
تاحالا بهش توجه نکرده بودم خیلی دوستش دارم....
یعنی میشه درخواست ازدواج بدم قبول کنه؟؟؟؟
نمیشه؟؟؟؟
بی تربیوت....

پریسا شنبه 9 آبان 1394 ساعت 16:14 http://village-story.mihanblog.com/

"فکتات خیلی مسخرس :| خودت خیلی مسخره ای :| وبتون خیلی مسخرس :|

اره خودت خواستی.....خخخخخخخخخخخخخخخخ

هه هه هه....هاهاها...هوهوهو...هی هی هی....
خخخخخخخخخخخ
جو منو گرفت....خخخخخخخخخخ
خب خب...خب....
خخخخخخخخخخخخخ هیجول و سیبیل؟؟؟!!!!اصلا بش نمیاد....اخ اخ اخ.....وخ وخ وخ ...ایخ ایخ ایخ.....
خخخخخخخخخخخخخخ....چه مرگمه من نمیدونم.....
اره من میدونستم ژومی این شعرو گفته من که خیلی دوستش دارم.....هر هر هر...هارهار هار...هورهورهور....
اخی هنری بچم...جای چدرمنه.....خوش بحالش به ارزوش رسید......قارقار قار ....قورقورقور....قرقرقر....

"فکتات خیلی مسخرس :| خودت خیلی مسخره ای :| وبتون خیلی مسخرس:|

قه قه قه...قاه قاه قاه....قوه قوه قوه....
شه شه شه...شاه شاه شاه...شوه شوه شوه...
به به به...باه باه باه...بوه بوه بوه....
ای بابا شورشو دراوردم دیگه مسخرره.....

خخخخخ پریییییی
وایییی پکیدم از خندهههه
عاخه تو گولهء نمکی!
این اصوات چیه از خودت درمیاری خواهرم؟!!!!!
مسخره هم عممه :|
عاره بش نمیاد ولی خوبه یه بار بذاره بهش بخندیم خخخخ!
پدرت :| ؟!!!!!!!! عسیییسممم :| هنری تو خانوادهء جینگولی، پسر من حساب میشه! بلی :| و من نوه نمی پذیرم :\ خخخ
شاه شاه شاه چیه دیه عی خداااا
مرسی آجی

azarakhsh شنبه 9 آبان 1394 ساعت 16:11

من عاشق سوجو فاکتم .........ممنون گلم عالی بود.......

^_____^ اونم عاش\ق توعه وووشششش
قابلی نداشت خواهش می کنم :)
مرسی از نظر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد