فن فیک های سوپرجونیور

فن فیک های سوپرجونیور

Keep calm and love Super Junior
فن فیک های سوپرجونیور

فن فیک های سوپرجونیور

Keep calm and love Super Junior

Point of no return 1

سلامی مجدد

به یاری خدا میخوام این فیک رو بذارم باشد که رستگار شویم

قبلا فیکو نوشته م!پس غصه آپش رو نخورید!

این فیک دو فصل داره که فصل اولش رو در چهار پارت براتون آپ میکنم

فصل اول در واقع تماما مقدمه ایه برای آنچه قراره در فصل دوم اتفاق بیوفته

ممکنه داستان یکم تو فصل اول گنگ باشه ولی وقتی وارد فصل دوم شیم همه ی حقایق را می یابید

برای اینکه فلفل خور نشویم، پارت ها رو برای دانلود میذارم

رمز همه ی پارت ها هم KK(با حروف بزرگ!) خواهد بود

کاپل این فصل همونطور که معلومه کیوتوکه!

ولی برای فصل دوم کاپل های زیادی خواهیم داشت!! با حضور صد درصدی اونهه!شکلک,کاراکتری,خنده دار,بامزه,فانتزی,رنگارنگ,دخترونه,دخترانه,جدید,سایز کوچک,ریزه میزه,شکلک های کوچولو,نوشتاری,کوچک,زیبا,قشنگ,باحال,خشگل,شیک,شاد,کوچیک

اسم این فیکم شاید شنیده باشید.. آهنگی از کرای رو با این نام شاهد بودیم!

خوب دیگر گزافه گویی کافیستشکلک,کاراکتری,خنده دار,بامزه,فانتزی,رنگارنگ,دخترونه,دخترانه,جدید,سایز کوچک,ریزه میزه,شکلک های کوچولو,نوشتاری,کوچک,زیبا,قشنگ,باحال,خشگل,شیک,شاد,کوچیک

به سوی پارت یک بشتابید!

لینک دانلود در ادومه مطلبشکلک,کاراکتری,خنده دار,بامزه,فانتزی,رنگارنگ,دخترونه,دخترانه,جدید,سایز کوچک,ریزه میزه,شکلک های کوچولو,نوشتاری,کوچک,زیبا,قشنگ,باحال,خشگل,شیک,شاد,کوچیک

 

 دانلود قسمت اول

حتما فصل اول این فیکو کامل بخونین..برای فصل دوم خیلی به دردتون میخوره

پارت بعد رو دو روز دیگه آپ میکنم

الف باشیــد!

نظرات 7 + ارسال نظر
سامی یکشنبه 26 اردیبهشت 1395 ساعت 22:38

باشه عزیزدلم
دعوتنامه رو برات فرستادم هروقت دوست داشتی بیا

میدونی خیلی منتظر بودم دعوت نامه رو بفرستی! بعد یادم اومد من با حساب دیگه جیمیلم اینجا ثبت نام کردم و تو هم همون آدرس رو داری! خلاصه دیشب اومدم عضو شدم^^
ممنون هیونگ

سامی پنج‌شنبه 23 اردیبهشت 1395 ساعت 19:52

سلام تونسنگ گلم
من اومدم و همین الان قسمت اولشو دان کردم خوندم...واقعا عالیه!...با اینکه فقط قسمت اولشو خوندم ولی مطمئنم که داستانی قشنگی داره...واقعا قلمت جادوییه گلم.
اتفاقا من در به در دنبال یه نویسنده میگشتم خیلی هم خوشحال میشم که باهم همکاری کنیم.
درمورد خواننده های وبم هم فقط بگم که بچه های گل و واقعا باجنبه ای هستند فقط از اینکه یکی از سوجوها بخواد دختر باشه خوششون نمیاد درست مثل خودم. ولی از لحاظ ان.سی و غیره خیالت راحت باشه دستت ازاده.
برات دوباره دعو نامه می نویسم هروقت خواستی و دوست داشتیبیا واقعا خوشحالم میکنی.
با اجازه ت من برم سراغ قسمت بعدی...خیلی خوشمله ازم ملسی عزیزم

سلام هیونگ خوبی؟
خیلی خیلی ممنونم ازت هیونگ^^ خیلی زیاد بهم لطف داری
واقعا؟! منم خودت میدونی که چندماهه میخوام بیام ، ولی خوب موقعیتش پیش نمیومد. ممنونم^^
متوجهم. من تو کار ان.سی نیستم!! ولی می ترسیدم از داستان خوششون نیاد که تو خوشبختانه دوست داشتی
ممنونم عزیزم. من حتما در اولین فرصت میام. امتحانات خرداد یکم دستمو می بنده توی نوشتن. به خصوص که الان دو هفته ست دارم روی یه فیک کوتاه کار میکنم و ذهنم درگیر اونه. ولی میخوام که اونجا هم چیزی بنویسم، به حمایت از اونهه و کیوتوک!!
خواهش میکنم. خیلی خیلی ممنونم ازت

niloofar جمعه 20 فروردین 1395 ساعت 02:49

باز نمیکنه

دان کردم درست بود عزیزم
نمیدونم مشکل از کجاست

پریسا چهارشنبه 30 دی 1394 ساعت 15:48 http://village-story.mihanblog.com/

راستی ایمیلتو چک کن.

ایمیلم؟!
آهان! گفتی میخوای برام طرحاتو ایمیل کنی! ایمیل کردی؟!
دمت گرم^_^
چک میکنم!

mohadese9/2 دوشنبه 28 دی 1394 ساعت 20:05

وای درسا جونم خیلی عالی بووووووووووود اونی خیلی خوشم اومد،بیست و دو شدی ،ایشالا زودتر برسی به فصل دومش که من دارم از فضولی میمیرم،ترکیدم وصیت می کنم رو سنگ قبرم بنویسن تقصیر تو بود زود زود آپ کن!

السلام علیکم=|
ک ک ک مرسی دونسنگ^_^
بیست و دو؟!=|
ایشالا!
عاخی نه تو هنو جوونی! باس زنده بمونی=|
باشه راحت باش!
چشم..میدونی میخواستم عاپ کنم ولی امتحان عامادگی مضخرف نذاشت

mohadese9/2 یکشنبه 27 دی 1394 ساعت 16:50

درسا خانوم تو مگه به من قول ندادی کاپل شیچول داشته باشه ها مگه قول ندادی؟
همین الن بگو که کاپل شیچولم داره والا خودت می دونی چی میشه.

عاقا کالم دون!!
اون برا فصل دومشه نه اولش!!
داره خیالت تخت!

پریسا شنبه 26 دی 1394 ساعت 16:41 http://village-story.mihanblog.com/

ووووییییییییییییییییییییی ننه......
چقدرنرم و لطیف.....
ادم حس میکنه یکی داره براش لالایی میخونه.....
حتی فونتی که برای ورد انتخاب کردی هم لطیفه.....
بدون اینکه ادمو به جاهی دوردستی ببره......و ذهن رو به چیزی جز قصه منحرف کنه......
حس میکردم بچه شدم و یکی داره برام این قصه رو میخونه که خواب برم........
اخییییییییییییییییییییییییییییییی.......
خیلی خیلی لطیف بود.......
باید بهت تبریک بگم که تلاش این چند مدتت برای نوشتنش واقعا عالی و قابل ستایش بوده.....
اصلااز کلمه که چیزی نیست حرف حرف نوشته هات....احساس ارامش میریزه.......
خیلی عالی بود اجی.

ک ک ک
بالاخره طاقت نیاوردی اومدی تو دنیای مجازی؟!

پریساااااا بیا بخلم^_^
کلی انرژی گرفتم ازت! اونقدری که الان میخوام برم شرو کنم فصل دومو بنویسم!
خیلی خیلی ازت ممنونم خواهری^_^
واقعا اینطور فکر میکنی؟!میدونی من از امحتاحانم میزدم می نشستم اینو مینوشتم!حتی اگه یه نفرم ازش راضی باشه برام کافیه
واااای پریساااا خیلی خوشحالم^_^
مرسیییییییییی عاجی
عاشقتمممم^_^
اصنا...

ک ک ک
آن روی داستان را هم مشاهده خواهید نمود=|..وقتی آتیش دویلیت(=|) در وجود کیوهیون روشن میشه:|
این آرامش قبل از طوفانه! این فیکو داده بودم یکی از رفیقای شیوونیستم بخونه، الان سه روزه که داره به شیوون و به من فحش میده=|

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد